måndag 11 juli 2022

Första semesterdagen

Idag har vi vår första vardag med semester på landet. Men jag har grävt fram björnbär så de ska få en egen rabatt med lite smultron. Sen har jag fixat i den andra rabatten som jag fyllde med ved och pinnar. De har jag börjat rensa bort. Blev inte så bra som jag trodde. Nu sitter vi på altanen och myser. Spanar ut över Vår vik i Mälaren.

Här sitter Elsa och myser


Jag tycker att det är finare med sittkuddar och kuddar från House Doctor än standard kuddarna. Men tyvärr saknas det två kuddar men jag har en idé om att sy ett överdrag av en filt för att få samma stil. 
Här har vi vår lilla sjöglimt. Nedanför står vattenspridaren och jobbar med potatislandet.

Elsa ligger och softar på kudden i vår lilla laungehörna.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar