måndag 13 juli 2009

Mulltoan överfull

Vi hade vänner på besök från värmland i går till idag. Och jag sa till G att vi kanske måste tömma mulltoan innan de kommer men nej det trodde inte han för att han hade fått instruktioner om att man tömmer kanske den ett par gånger per säsong. Jag tyckte att det var väldigt mycker nr 2 i mullan men eftersom jag litar på min man så körde vi på. Och sen idag så sa jag igen till min man att nu är den så full att inte ens atomatlocket kan stängas... den som gör att man slipper se skiten :-). Så okej sa han och lommade ut för att tömma. Stackas krake säger jag för det var inte mull som välde ut - de förra ägarna hade inte tömmt innan vi flyttade in utan bara dragit ur elen och stängt av den, och då blir det ju ingen mull för den förbränns inte. Så min stackars make har fått hinkat skit från toan han jobbar fortfarande med detta. Inte kul. Jag är glad att han gör det skitgörat. Vet inte vad jag ska göra för att kompensera detta. (Det tog G över 4 timmar att fixa mulltoan)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar